keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Tabletin suojakotelo

Hei vaan!

Olen viime päivinä tehnyt itselleni ihan uusia juttuja. :-) Näin eräässä Novitan lehdessä kivan ohjeen tabletin suojapussukalle. Pakkohan sitä oli kokeilla, kun tuo oma iPadin suojus onkin alkanut jo vähän kyllästyttämään. Ja tokihan minun oli heti pakko jatkojalostaa ohjetta omalla reseptillä...

Ohjeessa oli vain pelkkä pussukka, mutta itse tykkään, että siihen tulee kiinnike, jotta tablet ei vahingossakaan luiskahda pussukasta pois. Olen virkannut näitä suojakoteloita myös Joulupuodille myyntiin. Ensimmäiset vein jo puodille ja nyt parhaillaan viimeistelen loppuja vielä kotosalla...

Tässä alla tänään viemistäni vähän kuvia, valkoista ja vaaleanpunaista kivoilla napeilla ja nauhoilla. Jokaisen alakulmaan olen virkannut tähden koristukseksi. Nämä suojakotelot olen tehnyt 10 tuuman kokoiselle tabletille. Materiaalina olen käyttänyt trikookudetta sekä ontelokudetta, jonka vuoksi suojakotelo on napakka ja suojaa laitetta kolhuilta ja naarmuilta.








Yllä olevat on ihanan hempeitä väreiltänsä, mutta pussukat joita nyt viimeistelen ovat sinisen, turkoosin ja harmaan värisinä, näistä sitten enemmän lisää, kun saan kaikki valmiiksi. :-)


- Alvariina -










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.