torstai 13. marraskuuta 2014

Uusia tuulia...

Hei vaan!

Aika on menny ihan hujauksella ja mitä ihmettä ollaan jo marraskuun puolivälissä! Itselläni on ollu tosi paljon puuhaa, etten valitettavasti ole tännekään mitään päivitellyt pitkään aikaan.
Mutta mitäs minä olen sitten puuhastellut?! Kerronpa teille siitä nyt vähäsen..
Minua kysyttiin osallistumaan Keskustalon Joulupuodin toimintaan. Koska näin hieno tilaisuus tuli mahdolliseksi, niin toki olen mukana!


Joten viime ajat olen tehnyt tuotteita Joulupuotiin myytäviä tuotteita. 
Mutta nyt täytyy tunnustaa, että olin niin tohkeissani ja ehkä vähän jo väsähtänytkin, niin en ottanut yhtään kuvaa tuotteista ennen Joulupuotiin vientiä, mutta sieltähän niitä löytyy... :-) 

Tänään Joulupuoti avautui ja suosittelen teitä oikeasti käymään puodilla. Siellä on ihana tunnelma ja tosi paljon huikean hienoja käsitöitä myynnissä. Ja jos kahvihammasta kolottaa, niin siihenki saa helpotuksen puodin joulukahvilasta. 

Heti kun pääsen seuraavan kerran Joulupuodilla käymään, niin sitten otan kameran mukaan ja lupaan,  että laitan kuvia myös tänne.


-Alvariina-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.