maanantai 6. huhtikuuta 2015

Valokuvakehysten tuunausta

Idea tuunata valokuvakehyksiä on pyörinyt jo pidemmän aikaa mielessäni, kunnes eilen sitten sain kipinän alkaa ajatusta toteuttaa! Minulla on paljon noita ylimääräisiä valokuvakehyksiä joten nekin oli valmiina tämän inspiraation tulessa. Ja kaikenlaisia koristuksia minulla on paikat väärällään.

Ensimmäinen vasemmalta kehys, jossa on harmaa pitsiliinan, on itseni virkkaama. Jossain vaiheessa päätin että teen vinon pinon itse pitsiliinoja, mutta täytyy kyllä myöntää että into loppui tuohon yhteen... Ehkä sitten joskus myöhemmin tulee sitten se vinopino. :-)

Keskimmäiseen laittelin sydämen muotoon nappeja, tämä on vähän samanlainen kuin ystävänpäivä toivotukseni sydän..

Ja sydän teema jatkuu myös oikean reunimmaisessa kehyksessä. Kaksi rautalanka sydäntä valkoiseksi spreijattuna. Sanoin miehelleni että siinä ollaan me kaksi, söpöä.. 



Viimoisena kehys tuunauksena on pitsikuvoinen kangas taustalla johon kuumaliimasin vielä lisäksi helmiä koristukseksi. Yksinkertaisiahan nämä on, mutta olen näihin kovin tyytyväinen, joskus se simppeli on kauneinta, ainakin minun silmääni. 


Ja se suurin syy miksi olen ollut blogi hiljaisuudessa on tuo alla olevan kuva.. Vaikka keskeneräistä ei pitäisikään esitellä, niin raotan teille kuitenkin vähän tätä hiljaisuuteni syytä. 

Minulle oli kertynyt aika määrä taas niitä nytteröitä eli jämälankaa ja varsinkin seiska veikkaa.. Kun olin saanut viimeisimmän peiton valmiiksi, niin oikein päätin että nyt ei hetkeen vilttiä eikä yhtään lappusta ja kuinkas siinä kävikään?! Nytteröt alkoi huutaa minulle kopasta, että heistä on jotain tehtävä ja mitäs muutakaan kuin isoäidinneliöitä. Ja tässä sitä nyt sitten ollaan.. 
Vaikka kuinka ajattelin, että teen ainoastaan sen kokoisen viltin mihin nuo jämälangat riittää, niin ei. Nälkä kasvoi syödessä eli kun nytteröt oli kulutettu, niin pitihän sitä mennä kauppaan ostaa lisää lankaa, loputon kierre.. Varmaan tuttua teillekin? :-)

Ainoa sääntö minkä päätin oli että ei yhtään valkoista! No senkin osittain kumosin, eli kun muut langat oli vähissä ja halusin jokaisesta neliöstä kolmen langan värisen, niin valkoinenkin oli sitten otettava yhdessä vaiheessa kehiin, kun muuten yksi ilta olisi hommat tyssännyt yhden värin puutteeseen... Mutta kuitenkin, olen käyttänyt valkoista niin vähän kuin mahdollista ja hyvinhän se tuonne sekaan häviää.



Tämmöistä tällä erää. Jatkan nyt tuota viltin kasaamista, jotta jossain vaiheessa voin esitellä teille valmiin viltin. Työtä vielä riittää...

-Alvariina-








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.