torstai 3. marraskuuta 2016

Lokakuun langankulutus

Niin kaunis, leppoisa ja lumoava lokakuu meni ja käsityöni painottuivat käsien huolenpitoon. Ilmojen viilenemisen myötä lapasiakin tarvitaan käsiä lämmittämään. Neuloin useammat lapaset ja niitä tulen täälläkin näyttämään, kun vaan jossain vaiheessa olen kotona valoisan aikaan, jotta saisin napsittua kuvia luonnonvalossa. Se tässä vuodenajassa on vähän kurjaa, kun valokuvia on melkein mahdotonta saada otettua valoisan aikaan. Aamulla kun lähdet kotoa on pimeää ja kun tulet kotiin on pimeää ja jos viikonloppuna on menoja, niin silloinkaan et saa kuvia napsittua. En mitenkään haluaisi ottaa kuvia tuossa keinovalossa. Joten siis täytyy hyväksikäyttää sitten se seuraava valoisa hetki oikein urakalla.

Lokakuun lankojen kulutus oli oikein positiivista

Käytetty lanka 1004 gr
Tässä on lapasia, pikku virkkailuja ja valmistunut projekti "söpöys"

Ostettu lankaa 150 gr
Minun täytyi ostaa yksi kerä lankaa projekti "söpöyteen", joka valmistui juuri tämän kerän ansiosta

Myyty lankaa 1550 gr
Uutena tähän langankulutus kategoriaan minulla tuli tämä myyty lanka. Olen myynyt kirppurilla lankakeriä jotka eivät ole niin kovin puhutelleet minua. Nyt voinkin sitten ostaa näiden tilalle uusia ihania keriä jos sellaisia vastaan tulee.


Lokakuussa merivesi oli poikkeuksellisen alhaalla ja sainkin mökillä ollessa tallennettua kameralle luonnonkauneutta, joka yleensä aina on meriveden peitossa. Katsokaa kuinka luontokin luo omaa pitsiänsä ja helmikukkasia kiven pintaan. <3

-Alvariina-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.