torstai 29. tammikuuta 2015

Askarteluja

Olen viime päivinä puuhastellut vaikka sun mitä juttuja! Mutta valitettavasti ihan vielä en pysty niistä kertomaan mitään. Salaisuudet pysyköön vielä hetken aikaa salaisuutena...

Mutta jotain kuitenkin voin nyt kertoa. :-)
Sain kunnian tehdä kutsukortteja äitini tuleville juhlille. Halusin korteista yksinkertaisia, naisellisia ja kauniita. Joten materiaaleina tuli olemaan pitsi ja pieni helmi koristeena..

Ja tämmöisiä niistä sitten tuli. Itse olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.





Korttien kuvausalustana käytin tarkoituksella tuollaista sinisen sävyistä kangas palasta. Syy miksi tuota käytin, niin minulla on tavoitteena tehdä tuosta kankaasta tuleviin juhliin itselleni vielä mekko. No, tällä hetkellä voin jo sanoa, että haastetta minulla sen kanssa tulee vielä olemaan. Koskaan aiemmin en ole mekkoa ommellut ja en ole vielä löytänyt sopivaa kaavaa jolla mekon tekisin. 
Ja nyt voin sanoa, että olen jo yrittänyt! Muutamat kaavat olen jo piirtänyt ja ommellut mekon lakanakankaasta. Mutta vielä en ole onnistunut. Joko mekosta tulee iso kuin mikä ja tietty vääristä kohdista tai sitten mekosta tuli liiankin avoin... No on minulla vielä vähän aikaa löytää oikea malli! Sitä odotellessa... :-)


Mukavaa loppu viikkoa teille! Minä osallistun tulevana viikonloppuna paikallisten kässämarttojen käsityöleirille, jossa pääsen opettelemaan itselleni uusia juttuja ja tekniikoita. :-)

- Alvariina -














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.