torstai 28. marraskuuta 2013

Tiskirättejä ja sipulipusseja

Kuten aiemmin olen jo kirjoitellutkin, että olen virkannut paljon sipulipusseja sekä tiskirättejä. No kaikelle tekemisellehän syynsä on ja varsinkin kun näitä molempia tullut tehtyä enemmän mitä itse tai ystävät tarvitsee. Ja nytpä minä sitten uskallan paljastaa syyn näiden tekemiselle. ;-)

Näitä tuotteitani on nyt myynnissä sellaisessa liikkeessä, kun Olo-huone, second hand & lifestyle. Tästä pääset Olo-huoneen sivuille joista näet yhteystiedot ja sekä monta muuta ihanaa asiaa. 

Ennenkuin jatkan enempää, niin on aivan pakko vaan sanoa kuinka ILOINEN minä nyt olenkaan, että tuli tämmöinen tilaisuus!! Tämä kaikki on ihan puhdasta sattumaa ja toki enkelini mun oli jälleen tähän isona osallisena. Kiitos enkelini, tiedät että tarkoitan juuri sinua...

Tässä alla on huikean hienoja otoksia osasta myynnissä olevista Alvariinan tuotteista.
Näistä kuvista kiitos kuuluu Johanna Karttuselle, kiitos!










Nämähän on oiva idea joululahjaksi tai muuten vaan itselle kodin iloksi ja keittiön kaunistukseksi. :-) 

Suosittelen käymään Olo-huoneessa nauttimassa vaikka kupponen kahvia ja katsomassa ihania tuotteita. Mutta mikäli et pääse poikkeamaan paikanpäällä, niin toki voit tilata näitä suoraan minulta.

<3

- Alvariina -






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.