sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Käsilaukku


Siinä se on! Ihka ensimmäinen laukku jonka olen ihan itse tehnyt! Alunperin minun oli tarkoitus tehdä tilkkuja käyttäen normi kauppakassi, mutta työn edetessä tästä tulikin käsilaukku. Tämän laukun valmistuessa minulle tuli ensi kertaa "wau" fiilis, mä olen ihan oikeesti tehnyt tämän itse! Ja kuten ystäväni hänelle tätä kertoessani sanoi, että "tallenna mieleesi se tunne, se on mahtava" ja sitä se onkin!

Tilkkuja käyttäen tein laukun sivut ja päädyt sekä pohjan tein kokonaisista kangaspaloista. Laukun kaikkiin sivuihin sekä pohjaan laitoin vahvikekangasta kankaiden väliin, jotta se olisi käytössä vähän ryhdikkäämpi. Laukunkahvat löytyi jemmoistani ja nekin on juuri oikeanlaiset tuolle laukulle.


  

Laukku on juuri oikean kokoinen, sinne menee hyvin iPad, meikkipussi ja rahapussukka eli ne tärkeimmät. Ja tilaa jää vielä muullekin mitä se sitten aina onkin. Tästä tulikin nyt minun kesälaukku tälle kesää.


- Alvariina -








4 kommenttia:

Olisi kovin mukava jos jättäisit viestin vierailustasi.